9 Şubat 2013 Cumartesi

DIY: ALTIN GEOMETRİK KOLYE




Ben özellikle bu parça sonucundan memnunum. Onun yatıştırıcı renk paleti ve modern şekil göze tatlı geliyor.




Malzemeleri: boya dökülmeleri (1-3 farklı renk şemaları), kolye zinciri, ve eşleme mücevher kanca.




İlk olarak, farklı renklerde üçgen kesip. Farklı tonlarda hepsi aynı renk yapmak, ya da birlikte farklı renk şemaları karıştırabilirsiniz. Ben üç ayrı renk seçtim...


 Daha sonra, iğne / dikiş iğne ile üçgenin her bir köşesinde alay tarafından zinciri için delik yapacağız. Tüm köşelerinde delik yapmaz sadece üçgen alt ikisidir. Onlar sadece üst iki köşesinde delikler gerektirir. Ben çok desen bunu birlikte ekleme başlamadan önce neye benzediğini görmek için tüm üçgenleri dışarı atarken öneririz...



 Üçgenler dışarı zinciri, uzay bağlayan başlar ve uygun noktalarda kancalar eklemeye başlamak için. Siz köşeleri dokunmadan istiyorum ama böylece sonraki satır satır yukarı mükemmel örtüşen olmaz. İlk satır yukarıdaki fotoğraf gibi görünecektir.



Ardından, sonraki iki satır ekleyerek başlar.



Orta sıra çift üst ve orta sıra bağlamak için bazı bölgelerde çengel gerektirecektir.







İşte!!!Umarım beğenirsiniz!!! :)



not:yazdan bir DIY...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder